vrijdag 26 januari 2007

MINI Cooper S samengesteld.

Ik ben vandaag bij mijn dealer langsgeweest om mijn definitieve MINI Cooper S samen te stellen. Dit is het geworden:

MINI Cooper S:
Dark Silver
Zwart dak
Chromen spiegels
Chilli pakket:
- Bi-Xenon lampen
- Sport Button
- LSD (Limited Slip Differential)
- Opbergpakket
- Uitgebreid verlichtingspakket
- Cloth/Leather Ray Carbon Black
- Automatische Airconditioning
- Velours matten
- Zithoogteverstelling passagierzetel
- Lichtmetalen wielen Crown Spoke 17”
Sportonderstel
Middenarmsteun
Interieurpanelen in Piano Black
Hemelbekleding in antraciet
Getinte ramen achter
Chrome Line interieur
Chrome Line exterieur
Buitenspiegels en ruitensproeiers verwarmd en elektrisch inklapbaar
Alarm klasse III
Navigatiesysteem Professional
Keyless entry
Witte knipperlichten

Nog een aantal kleine details bespreken en dan snel (hoop ik) mijn MINI bestellen.

Geen opmerkingen: